keskiviikko 28. maaliskuuta 2018

Kuulet ääniä, tai luulet niin?


Keskustelin äsken sähköpostitse isännöitsijäni kanssa, ja sovimme, että minä ja Nox tapaamme viikon kuluttua kasvotusten. Alakerran naapuri on tuhonnut elämäni. Minä yritän viettää yhden viikon kotilomaa, katsomalla Ikitietä, Aku Louhimiehen Tuntematonta sotilasta ym. Näitä elokuvia olen pyrkinyt kuuntelemaan mahdollisimman alhaisella äänenvoimakkuudella. Mutta ehkä saan tästäkin valituksen, vaikka katsoin viimeksi Lupauksen aika hiljaisella äänen voimakkuudella. Mutta ehkä päivänaikaan kuuluvat räjähdykset ovat liikaa eräälle henkilölle? Nekin pidin hyvin alhaisella volyymilla, sillä tiedän kuinka herkkähipiäinen naapurimme on. Ottaa vain aivoon, etten voi tai saa nauttia suomalaisia elokuvia sellaisilla äänentasoilla, että niistä voisi oikeasti nauttia. Ehkä saan tästä hiljaisestakin nautinnosta valituksen isännöitsijälleni? Jos saan, niin sitten katson, että minä teen valituksen alakerran naapuristani. Minulla on oikeus elää normaalia elämää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

NATO - OTAN - HATO