keskiviikko 28. maaliskuuta 2018

Eheytyminen


Alan vähitellen eheytyä. Tämä lomaviikkoni on ollut kuin pahinta painajaisunta. Mutta nyt elämä alkaa vähitellen palautua normaaleille raiteillensa.

Fundeerasin nettiterapeuttini kanssa, että ehkä tämä uusin keissi on syytä ottaa ohjelmaamme.

Nyt olen täysin rikki. Sitä eräs uivelo haluaa, mutta totisesti sanon minä, että tulen nousemaan tästä kuin feenikslintu.

Minun viikon kotilomani on nyt tuhottu, joten miten tästä eteenpäin? No, totisesti lupaan teille, että tämä pääsiäinen tulee räiskymään valokuvillani! Sitähän minä olen, eli taiteilija. Minä murran vanhoihin käyttäytymismalleihin juurtuneita käsityksiä ja malleja. Fine for me, but minä olen sitä mieltä, että jos haluamme jotain uutta, niin sitten meidän pitää olla radikaaleja (ainakin jossain mielessä).

Urgh, nyt olen puhunut, joten seuraavaksi on luvassa tekoja…

PS. Viime päivinä olen katsonut Ikitien, Tuntemattoman sotilaan (ohjaaja Aku Louhimies) ja Lupauksen. Peukku kaikille kolmelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

NATO - OTAN - HATO