sunnuntai 1. huhtikuuta 2018

Olen täysin rikki


Vanhimman tyttäreni veganismi raastaa mieltäni ja alakerran naapurini tuhoaa mieleni. Ensimmäisen hyväksyn, sillä kaikilla on oikeus tehdä omia eettisiä valintoja. Mutta tämä toinen tapaus hajottaa psyykeni.

Nyt olen täysin lamaantunut, mutta ehkä minä tästä vielä nousen? Eni vei, minä olen taittelija, sillä osaan ottaa hyviä valokuvia. Ehkä minun kannattaisi suunnata fokukseni siihen suuntaan?

Tänään aion valmistaa maailman parasta ruokaa. Ohjeeni perustuu Oulu a la carte -kirjaan, jonka ostin Oulun lentoasemalta. Hienon ohjeen takana on ravintola Navetta. Kjeh! Eni vei, tämä lammasruoka on "pilattu" vihanneksilla. Missään muussa ruoassa en ole koskaan käyttänyt niin paljon vihanneksia kuin tässä. Nyt pitää vain erottaa osa vihanneksista ennen kuin jatkan ruoan valmistusta, jottei vanhimman tyttäreni ruoka-annos kontaminoidu lampaanlihasta. Grrr!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

NATO - OTAN - HATO