keskiviikko 20. joulukuuta 2017

Ponnari #2


Jei, tuntuu tosi kivalta kun voin vihdoin ja viimein tehdä ponnarin itselleni! Tämä on ensimmäinen kerta kun annan hiusteni kasvaa, joten teen tässä myös omaa psykologista testiä. Minä en välitä, mitä muut ihmiset ajattelevat pitkistä hiuksistani.

Jos minä olen muutenkin outolintu miespuolisena karnevaalisambatanssijana, niin ei uusin projektini poikkea hirveästi missiostani. Minä olen naimisissa ja nyt kasvatan ensimmäistä kertaa hiuksiani pitkiksi. Mikä on ongelma? EI MIKÄÄN! Miehetkin saavat kasvattaa pitkiä hiuksia, tasa-arvon nimissä!

PS. Tuntuu tosi kivalta kosketella ponnariani. Mutta uskoisin, että 3 kuukauden kuluttua se tuntuu vielä kivemmalta.

PPS. Tähän asti olen leikannut hiukseni itse peilien avulla. Mutta nyt tuntuu siltä, että pitkien hiusten suhteen tarvitsen ammattiapua, eli parturia tai kampaajaa. Hiusten kanssa ei pidä leikkiä! :lol:

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! Olet nyt saavuttanut sen maagisen vaiheen tai pikemminkin pituuden, mikä mahdollistaa kunnon ponnarin kiinnittämisen oikeaoppisesti.

    VastaaPoista
  2. Pitää kyllä myöntää, että olen katsonut tarkkaan sambakoulussamme, kuinka naiset laittavat ponnareitaan ennen tanssituntia. Noh, homma ei todellakaan ole rakettitiedettä; ensin kootaan pitkät hiukset yhteen ja sen jälkeen lykätään donitsi lukitsemaan ponnari. Täts it!

    VastaaPoista

NATO - OTAN - HATO