Nyt meitä
koetellaan uudella paradigmalla. Kaikki jotka kyseenalaistavat sen
ovat denialisteja. Historia toistaa itseään, joten tässä ei ole
mitään uutta.
perjantai 27. syyskuuta 2019
Ilmastoahdistus
Voin tosi huonosti.
Ilmastouskovaiset ovat tappaneet oman tahtoni. Elän samanlaista
aikaa kuin 500-600 vuotta sitten. Silloin paradigmana oli, että
maapallo on litteä. Eräs mies oli kuitenkin eri mieltä (Kristoffer
Kolumbus), ja hän löysi uuden mantereen (koska ei uskonut
paradigmaan).
perjantai 20. syyskuuta 2019
Ei murtumia!
Kylkiluut ovat ok, vaikka hirveää kipua esiintyy (<- pari/kolme viikkoa taaksepäin; hyväksyin draftini vasta nyt). Lihakset tässä revähtivät...
PS. Olen jatkanut timelapse- ohjelmani tekemistä. Ehkä se on valmis parin päivän päästä, ennen kuin demoan asiaa eräälle profesorille...
--
Päättelin asian ihan hanurista (20.9.: minkä?). Onneksi olin väärässä, ainakin MRI:n mukaan, jossa jouduin kärsimään noin 60 min. Prkl! En tykkää jostain putkesta; enkä parista Teslata!
--
Asiasta ihan toiseen. Vähitellen näyttää siltä, että muistini alkaa toimia normaalisti. Lokakuussa joudun vielä menemään vielä yhteen CT-kuvaukseen HUSLAB:issa. Tällä kertaa kyseessä on onneksi vain röntgensäteily.
--
Voin nyt kertoa, että minulla on ainakin ollut nestettä otsalohkon ja aivojeni välissä. Tämä viimeinen CT-kuvuksen pitäisi näyttää, että "kusen" määrä aivoissa on laskenut... Juuh ei, tämä ei ole leikin asia, vaikka itse haluan näyttää, että se olisi sitä. Nyt pitää vain mennä päivä kerrallaan eteenpäin. :(
--
Asiasta ihan toiseen (toistoa!). Huomenna aion koodata kuvista->videoon ohjelmaani. Urakka näyttää olevan suurempi kuin uskoin, mutta härkä vie kyllä homman loppuun!
----
PS2. Hyväksyin draftini vasta 20.9.2019 (sillä olin unohtanut sen). Ohjelmani ei ole vielä valmis, mutta siitä ei puutu enää kovinkaan paljon. Uskoisin, että saan sen valmiiksi tänä viikonloppuna.
PS. Olen jatkanut timelapse- ohjelmani tekemistä. Ehkä se on valmis parin päivän päästä, ennen kuin demoan asiaa eräälle profesorille...
--
Päättelin asian ihan hanurista (20.9.: minkä?). Onneksi olin väärässä, ainakin MRI:n mukaan, jossa jouduin kärsimään noin 60 min. Prkl! En tykkää jostain putkesta; enkä parista Teslata!
--
Asiasta ihan toiseen. Vähitellen näyttää siltä, että muistini alkaa toimia normaalisti. Lokakuussa joudun vielä menemään vielä yhteen CT-kuvaukseen HUSLAB:issa. Tällä kertaa kyseessä on onneksi vain röntgensäteily.
--
Voin nyt kertoa, että minulla on ainakin ollut nestettä otsalohkon ja aivojeni välissä. Tämä viimeinen CT-kuvuksen pitäisi näyttää, että "kusen" määrä aivoissa on laskenut... Juuh ei, tämä ei ole leikin asia, vaikka itse haluan näyttää, että se olisi sitä. Nyt pitää vain mennä päivä kerrallaan eteenpäin. :(
--
Asiasta ihan toiseen (toistoa!). Huomenna aion koodata kuvista->videoon ohjelmaani. Urakka näyttää olevan suurempi kuin uskoin, mutta härkä vie kyllä homman loppuun!
----
PS2. Hyväksyin draftini vasta 20.9.2019 (sillä olin unohtanut sen). Ohjelmani ei ole vielä valmis, mutta siitä ei puutu enää kovinkaan paljon. Uskoisin, että saan sen valmiiksi tänä viikonloppuna.
PS3 . Ajokielto
(aivotärähdyksen vuoksi) jatkuu vielä yhden kuukauden. Onneksi
käytän muutenkin ainoastaan julkisia kulkuvälineitä.
sunnuntai 1. syyskuuta 2019
Kylkiluun murtuma?
Kaaduin viime yönä
pesuhuoneessamme. Ambulanssi tuli paikalle, muttei vienyt minua
tutkimuksiin. Silloin kävely teki vaikeuksia. Nyt ambulansi on taas
tulossa, koska selkääni kokskee jatkuvasti. Itse uskon, että
kysymyksessä on jonkin kylkiluun murtuma?
lauantai 31. elokuuta 2019
Ideat
Ideat voidaan
lytätä, vaikka olisivat 1000-vuotta edellä aikaamme. Mutta jos
niistä esitetään järkevät hypoteesit, niin sitten ne pitää verifioida.
Tämä on seuraava vaiheeni!
Tuleeko maailman energiantuotannossa täysi muutos?
Olen nyt pyytänyt
lehtoriamme demonstroimaan laitetta, jolla voidaan 10000-kertaistaa
energian määrän. Olen nähnyt videon Youtubessa, mutta siellä
voidaan väärentää mitä vain. Suunnitelmani on tämä: jos näen
oskilloskoopista tämän muutoksen, niin pyydän sähkömiestämme
mittaamaan, mitä tulee sisään ja ulos. Jos se pitää paikkaansa
lehtorin hypoteesin kanssa, niin seuraavaksi on vuorossa professorien
tutustumiskäynti tälle demolle. Jos hänen hypoteesinsa pitää
paikkaansa, niin sen jälkeen kaikki energiaongelmamme on ratkaistu!
Sen jälkeen ei enää tarvitse miettiä, kuka saa seuraavan Nobelin
palkinnon fysiikassa...
PS. Hänen
hypoteesinsa pohjana on Nikolai Teslan patentit ja erään toisen
tiedemiehen, jonka nimeä en muista.
PPS. Lehtori
väittää, että hän on lukenut Teslan ideat rivien välistä,
sillä alkuperäiset dokumentit on kuulemma otettu talteen
Yhdysvaltain toimesta...
lauantai 24. elokuuta 2019
Hyvän elämän toivotus!
Piti jotain sanoa, mutta en enää muista mitään. Ehkä asia on parempi niin. Eni vei, toivotan teille kaikille hyvää viikonloppua!
t. Matee
t. Matee
Aivovaurio
Aivovaurioni (commotio cerebri) vuoksi
en ole voinut tehdä uusia ruokaohjeita. Niitä olen kuitenkin tehnyt
selän takana (valokuvien kera), joten blogini tulee hieman myöhemmin
loistavia ruokaohjeita….
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
Onnenristit
Nato ja Suomi 2023 Nato ja Suomi 2024 Kaukolan risti ja OTAN
-
Ainekset 1 kg lohta 1 l vettä 1 tl rouhittua merisuolaa 500 g lohkottuja puikulaperunoita 1 purjosipuli renkaina...
-
Olen vähän miettinyt, että ehkä minun pitäisi mennä kampaajalle. Niskahiuksissani alkaa olla vähän epämääräisyyttä, joten toivoisin ammatt...