lauantai 10. helmikuuta 2018

Viesti virpip:lle

Kiitos virpip! :D Eräs karppaaja tuhosi kaiken meidän yhteisessä foorumissamme, joten minä jatkan karppailua täällä. Pusi vielä sinulle!

PS. Näin viestisi Noxin tunnuksen kautta, sillä minulle on evätty pääsy karppaus.info:on, kiitos jonkun! Noh, mennään eteepäin. Minä alan luoda uutta karppaukseen liittyvää saittia, joka on avoin kaikille, kuten sinullekin.


Eni vei, minä haluan luoda paikan, jossa jaetaan karppausohjeita. Sellaista ei juurikaan taida olla Suomessa? Ja jos on, niin minä tulen haastamaan sen mennen tullen.

2 kommenttia:

  1. Kiitos viestistäsi, kävin lukemassa kuulumiset.
    Sunnuntain jatkoa ja kaikkea hyvää toivottelen.Tulen vierailemaan
    blogissasi toistekin :) Halaukset :) Virpi

    VastaaPoista
  2. Kiitos myös sinulle, että vierailet blogissani! Haluaisin antaa sinulle kukan, koska olet ensimmäinen henkilö joka kommentoi blogiani (lukuun ottamatta vaimoani Noxia). Kiitos! :D

    Minä arvostan sinussa positiivisuutta, ja yritän tuoda sellaista myös blogiini. Välillä tunne-elämäni käy ylikierroksilla, mutta ehkäpä päiväkirjan pitäminen (tämä blogi) rauhoittaa mieltäni?

    Olen taas keskellä uutta myrskyä, josta minun on luovittava paremmille reiteille. Uskon, että pystyn siihen, mutta se tulee vaatimaan minulta henkisesti paljon töitä.

    Olen tarkastellut Bloggerissa kävijöiden lähteitä, ja näyttää siltä, että suurin osa tulee karppaus.info -sivustolta. Kiitän teitä kaikkia siitä! Minä olen täällä, mutta virpip:n ihana viesti antoi minulle lähtölaukauksen sille, että luon ainakin vielä kerran uuden päiväkirjan (jonka nimen olen jo päättänyt ;) ) karppifoorumille. Mutta tällä kertaa tulen esittämään tieni kohti ensi kesän sambakarnevaalia Helsingissä. Ruokaohjeeni julkaisen täällä, jotta no ovat kaikkien saatavilla.

    - LOVE -

    VastaaPoista

NATO - OTAN - HATO