keskiviikko 28. helmikuuta 2018

Vegaanin ja antivegaanin riita


Riita on hieman lannistunut, mutta minä olen nyt näyttänyt korttini pöydälle. Se ei kelpaa vegaanille, vaan hän haluaa nukkua. Nukkukoon! Mutta hän aloitti tämän riidan. Minä olen nyt selvittänyt näitä asioita, ja olen itse asiassa tyrmännyt kaikki hänen väitteensä. Se ei kelpaa hänelle, sillä hän haluaa nukkua. Suotakoon se hänelle. Mutta pointti tässä on se, että pystyin osoittamaan kaikki hänen vegaaniväitteensä paltturiksi. Hän ei osannut sanoa yhtäkään uutta väitettä omaa näkemystänsä kohtaan. Antaa hänen nyt nukkua! Noh, onhan se yksi keino päästä eroon ahdistavasta tilanteesta, jossa tiedät olevasi väärässä.

Minua hyökättiin niin kovasti viime viikonloppuna, että minun oli pakko kaivaa tieteellisiä tekstejä, jotka osoittavat veganismin olevan hanurista. Ja kyllähän niitä tekstejä löytyi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

NATO - OTAN - HATO