torstai 15. helmikuuta 2018

Nyt se on lopullisesti loppu


Minä jätän karppifoorumin. En mene sinne enää takaisin; aivan sama mitä feedbäkkiä tulee. Vastaukseni on No! Eni vei, kaikki ohjeeni pysyvät siellä, mutta vähitellen tuon niitä Bloggeriin.

Minä en enää jaksa taistelua äärikarppaajien kanssa. Tänään tämä riitti minulle. Pitäkööt fooruminsa, mutta minä en palaa sinne ennen kuin meno menee normaaliksi. Siellä on tällä hetkellä niin vähän aktiivisia jäseniä, joista osa on (en sano), äärikarppaajia, joten tänään päätin katkaista lopullisesti napanuorani foorumin kanssa. Voin palata sinne, mikäli meininki muuttuu; mutten usko siihen. Eni vei, mielenterveyteni vuoksi haluan muutosta heti! Ja sen teen välittömästi. Tästä lähtien kukaan ei painosta minua; Google on ystäväni!

Pahin painostajani voi tuhota ruokahakemistoni, mutta minä rakennan sen täällä vähitellen uudestaan. Joten minulle on ihan sama, mitä foorumin ruokahakemistolle käy. Minun puolestani se saa elää, mutta jos se tuhotaan, niin sitten tiedätte kuka on siihen syypää.

Eni vei, en jaksa enää tätä pelleilyä. Nyt on aika siirtyä eteenpäin. Ja Blogger on alusta siihen! Peukku sille!

-LOVE-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

NATO - OTAN - HATO