lauantai 10. helmikuuta 2018

Muutoksen tuulet



Täällä ei kukaan laita bänejä, ellet oikeasti ole paskiainen. Minä en ole sitä. Minä haluan muuttaa maailmaa, ilman että tapellaan keskenämme. Onko se liikaa vaadittua? Ehkä, mutta juuri sen vuoksi teen työtä, ettemme juuttuisi kangistuneisiimme käsityksiimme.

PS. Minä en koskaan tule hyväksymään päiväkirjassani fundamentalisteja, jotka pakottavat ihmiset syömään tietyn formaatin lailla. Minusta se on fundamentalismia, ja minä julistan tätä sanomaa tässä vapaassa foorumissa!

PPS. Greda Carpo ja Regina. Minut on bännätty (kiitos erään karppaajaan, 24 h) karppifoorumilta, joten lykätkää tänne viestejä jos uskallatte.

PPPS. Tämä bänni johtaa siihen, että tulen julkaisemaan ihan älyttömästi karppiohjeita täällä Bloggerissa. Lisäksi mietin sitä, että julkaisen tästä lähtien kaikki uudet ruokaohjeeni täällä. En ole vielä tehnyt päätöstä siitä.

Tässä on linkki Ruokaohjeisiini, joiden kuvalinkit tuhosi Photobucket...

PPPPS. Nyt en enää pääse omiin ruokaohjesiini, joten tästä lähtien julkaisen kaikki uudet ja vanhat ohjeeni täällä Bloggerissa.

PPPPPS. Ja kaiken tuhosi yksi ihminen.

PPPPPPS. Mutta minä nousen kuin Fenix lintu. Minä tulen tarjoamaan ruokaohjeita kaikille, jotka osaavat suomenkiletä. Tämä ei ole minulle mikään missio, vaan haaste, kun minut "potkaistiin" ulos karppifoorumista. Noh, kukaan ei potkaissut minua pois sieltä, mutta suksemme kävivät niin ristiin, etten voi jatkaa toimintaamme siellä; varsinkin kun sain erään hyypiön vuoksi bänet sieltä. Se ei ole kestävää kehitystä, joten luotan tästä lähtien enemmän Googleen.

PPPPPPPS. Kukaan ei ole koskaan koko elämässäni loukannut minua niin paljon kuin eräs henkilö. Hän pakotti minut pyytämään anteeksi hänelle. PERKELE! En hyväksy tällaista toimintaa. Sen vuoksi kirjoitan tämän anonyymisti. Lupasin hänelle, etten kirjoita tästä yhtään mitään, mutta minun kieltäni ei vaieta. Jos minua loukataan näin syvästi, niin sitten katson olevani oikeutettu puhumaan siitä. En avaudu tästä asiasta yhtään enempää, ja jos joku kysyy siitä jotakin, niin vaikenen kuin muuri. Mutta tärkeintä tässä asiassa on se, että saan tuoda esiin sen seikan, joka tuhoaa mielenterveyttäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

NATO - OTAN - HATO