keskiviikko 28. helmikuuta 2018

Jatketaan elämää!


Tänään aion valmistaa viikkoruoan lisäksi spagetti bolognesea. Jauhelihana käytän tietenkin 17 % naudan jauhelihaa. Suurempikin prosentti kelpaisi minulle, mutta sitä en löydä ainakaan tavallisesta liikkeestä. Kastikkeeseen tulee ainakin tomaattimurskaa, tomaattipyrettä, sipulia, valkosipulia, juureksia, yrttejä ja punaviiniä. Tarvitsen tätä lisäruokaa huomenna ja ylihuomenna, sillä minulla on kumpanakin päivänä sambatunnit.

Tällä viikolla olen syönyt työpaikkaruokana uunissa kypsennettyä sian niskaa, joka on todella mureaa. Lisukkeina on ollut oliiviöljyssä paistettuja platanosviipaleita, jotka olen ennen aterioita kostuttanut tuoreella limetinmehulla. Ruokaihanuuden olen lopuksi koristellut ja maustanut chilikastikkeilla. Juuh, vihanneksia ei tässä viikkoruoassa näy lainkaan. Kjeh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

NATO - OTAN - HATO